Bagaimana nak beli Shaklee pada harga ahli?

Assalamualaikum

Ramai yang bertanya dan berminat mendapatkan produk Shaklee dengan harga ahli tanpa melalui pengedar, di mana mereka lebih selesa membeli terus di cawangan Shaklee yang berhampiran dengan kediaman mereka. 

Sudah tentu boleh. Anda boleh menggunakan ID saya untuk mendapatkan harga ahli
 --> ID :894147 ( ZAWIFATULAZIAH SUHAIMI)
     CONTACT NO.: 012-3872690

Dan anda boleh terus membeli produk yang dikehendaki di,
 
HQ Shaklee :  JA-3A-02, Empire Tower, Empire Subang, Jalan SS16/1, 47500 Subang Jaya, Selangor. No Tel: 03-5622 3188

KL Branch : 31 Jalan 2A/27A, Section 1, Wangsa Maju, Setapak, Kuala Lumpur.. No tel 03-41426442

Penang Branch : A-2 Jalan Todak, Pusat Bandaraya, Seberang Jaya , Perai, Pulau Pinang. No tel 04-3974325

Ipoh Branch : 32, Medan Istana 1, Bandar Ipoh Raya , Ipoh, Perak. No tel 05-2418260

Johor Bahru Branch : 14 Jalan Molek 1/10 Taman Molek , Johor Bahru, Johor. No tel 07-3525188

Kota Bharu Branch : 319 Section 25 Bandar Kora Bharu Jalan Sultan Yahya Petra, Kota Bharu, Kelantan. No tel 09-7478688

Kota Kinabalu Branch : Lot 7, Ground Floor, Wisma Damai, Jalan Damai Luyang, Kota Kinabalu, Sabah. No tel 088-272087
 
 
^^ Mudah kan? Pembelian secara walk-in membolehkan anda berjimat sebanyak RM10 (Semenanjung)/ RM20 (Sabah dan Sarawak) bagi kos penghantaran. Juga, anda telah berjimat sebanyak 15% daripada harga asal produk tersebut ^^

^^ Sekiranya anda mahu claim sebarang promosi yang sedang dijalankan oleh pihak AzieSuhaimi, jangan lupa inform saya yang anda telah pun membuat pembelian dengan menggunakan ID saya^^
 
^^ Nak mendaftar ahli dengan menggunakan ID saya sangat dialu-alukan dan maklumkan kepada saya ya untuk anda dimasukkan ke dalam grup FB eksklusif kami^^

^^ Dan yang paling best, kami menyediakan Trial Pack untuk 30 hari penggunaan dengan harga serendah RM70 sehingga RM100 per set, free delivery dan free gift. Namun, ingin saya ingatkan bahawa semua tawaran dan pakej Shaklee Trial Pack hanya boleh di dapati secara eksklusif dari AzieSuhaimi dan jaringan kami. Ia TIDAK di tawarkan/ di jual / di sediakan oleh mana-mana cawangan Shaklee.
 
^^ Boleh sms/whatsapp 012-3872690 atau email ke innerbeauty2u@gmail.com. ^^
 
Wassalam

Comments

  1. as salam sis..bole sya beli produk shaklee di epoh gna id sis? :)

    ReplyDelete
  2. wsalam dear..boleh. dialu-alukan..nanti bagi emel or contact number ye..boleh sy guide cara makan dan konsultasi secara FREE :)

    ReplyDelete
  3. salam, saya ingt nk bli produk shaklee gna id awk.. x pe kn?

    ReplyDelete
  4. Wsalam..boleh dear. sangat dialu-alukan..jika boleh pm/whatsapp nombor saya untuk saya beri jadual makan dan konsultasi secara PERCUMA :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Kamsamida pada sape2 yg sudi komen :)

Popular Posts